Wednesday 13 March 2013

FRIENDSHIP

Assalamualaikum guys, it's been a long time I didn't post anything here, its not that I dont want to but I've been busy with stuff and lots of thing coming up, especially final exam is around the corner, and WOW and time really flies really fast.Im getting a bit sad now, :(, actually not a bit u can say that very very sad. Hmmmmm korang tau kan kelas aku ade fast track dan special sikit dalam utm ni, sape yang dapat 3.5 ke atas dapat interview rabu lepas, and aku dapat pergi sebab result sem 1 alhamdullilah 3.65, so rabu tu aku pergi la kan, and bila aku jejak je kaki dalam Utm Skudai tu perasaan aku sama macam perasaan aku first time masuk sekolah asrama penuh tu and secara jujurnya aku benci perasan tu dan memang aku x sedap hati seriously aku terus xde mood tapi nak buat macam mana kene teruskan jugak since aku dah sampai sana. So kitorang ade la kene interview and ade test coding, then buat la interview tu. Jujurnya dalam interview tu aku rase mcm nak nangis sebab aku x tau sebenarnya aku buat dalam tu tapi hati aku memang dah confirm satu benda yang aku memang x nak masuk sana. Aku tahan je and seriously aku x banyak cakap dalam bilik interview and aku rase aku orang paling diam dalam tu, whatever lah then dah habis dan balik dah pun. Lepas ni member2 dalam kelas 1-DDPZ dah x mcm dulu lagi, tu aku boleh confirm, and kawan yang aku rapat(Naadiyah, Hazirah, Ika, Auni, Pika) maybe ade yang akan pergi Skudai terutama Ika yang memang confirm nak pergi, aku, Naadiyah, Hazirah, Auni and Pika x pergi, nanti mesti x best dah sebab x cukup 6 orang lagi, sepanjang 2 sem aku kat sini, dorang la orang yang paling aku rapat, susah senang sesama, maybe pada korang 2 sem tu kejap, ye  memang kejap tapi pengalaman aku ngan diorang sangat best, diorang memang sahabat yang aku boleh harapkan, nanti dah x sama lagi, sumpah aku sedih gila, first time dulu kita 6 orang je perempuan then baru datang yang lain tapi kita still stay as 6 orang,haha pergi mana2 semua sama sama, haha comel je aku rase,haha tapi walaupun benta tu nampak kecik tapi aku ingat, aku ingat korang ajar aku kadang2 walaupun aku ni degil sikit tapi korang tetap ajar, korang tolong walaupun kadang2 kita ada salah faham tapi kita still stay strong, korang tau x kalau la boleh sebenarnya aku nak kita 6 orang stay sesama sampai la tahun 3 nanti :(, aku nak doa kat Allah supaya kita stay sesama tapi tu namanya selfish, ahhhh napela UTM adekan fast track ni, hmmmm xpe la maybe kalau ade jodoh kita jumpa lagi, tapi thank u la korang sepanjang 2 sem ni happy sedih merajuk gaduh gurau ngan korang. hmmmm tapi yang penting semoga sem 2 punya final ni kita semua dapat 3.5 and above okay, INSYAALLAH :) dan kita semua dapat result gempak lah, hehe
Korang maybe aku x tunjuk or cakap but u guys, SARANGHAE, SARANGHAMIDA! :*
                                          
                                          

No comments:

Post a Comment